Ешқашан сәннен шықпайтын 7 нәрсе

Қаншама жылдар өтсе де өзінің өзектілігін жоғалтпайтын киімдер жинағын ұсынамыз.

Levi’s джинс шалбары

Джинсы туралы айтатын болсақ, бірінші ой көбінесе Levi’s брендімен байланысты болады. Олардың әйгілі 501 моделі XIX ғасырдың соңында шыққан, бірақ ХХ ғасырдың 60-жылдарында ғана олар танымалдылыққа ие болды. 70 жыл өтсе де бұл стиль әлі де өзекті және өзектілігін жақын арада жоғалтпайды. Сонымен, неге сапаға мән бермеске және әрқашан өзекті болатын тамаша базалық модельді таңдамасқа? Сән сарапшыларымен жұлдыздар да ынтымақтасады. Мысалы, Мэрилин Монро 501 моделін «Неприкаянные» фильмінің түсірілімінде киген, ал Стив Джобс бұл джинсыларды өзінің ең танымал ерекшелігіне айналдырды.

Burberry тренчі

Burberry тренчіне түсініктеме де қажет емес. 1879 жылы Томас Берберри бірегей су өткізбейтін габардин мақтасын жасап шығарды және оның дамуын патенттеді, содан кейін дизайнерден Британ армиясы үшін жеңіл, бірақ ауа-райына төзімді жаңа пальто жасауды сұрады. Содан кейін бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде бұл киімді соғысқан сарбаздар киген. Заманауи классикалық тренч іс жүзінде өзгерген жоқ және әлі де өте функционалды және ыңғайлы.

Converse кеды

Таныстыруды қажет етпейтін тағы бір аяқ киім. «Конверстерді» бәрі біледі және жақсы көреді. Американдық бренд коллекцияларында классикалық модельдерді де, заманауи суретшілермен және дизайнерлермен ерекше коллабарацияларды да табуға болады.

Wolford бодиі

Боди – бұл негізгі гардероб үшін өте қажет нәрсе емес, бірақ іс жүзінде бұл барлық сән сарапшыларының қолында болатын гардеробтың таптырмас бөлігі болып табылады. Wolford бренді мінсіз модель құру мәселелерінде үлкен жетістіктерге жетті. Олардың Colorado бодиін – Натали Портман, Приянка Чопра және Джиджи Хадид жақсы көреді.

Chanel туфлиі

Chanel-дің екі түсті туфлиі 60 жылдан астам уақыт бұрын жасалғанына қарамастан, олар әлі де ең қалаулы аяқ киімдердің бірі болып табылады. Әр маусымда француз бренді бірден сатылып кететін жаңартылған нұсқасын шығарады. Екі түсті аяқ киімді Коко Шанель 1957 жылы жасаған және әлі күнге дейін өзекті болып қала береді.


Фото: Farfetch, Net-a-porter, Chanel.

Поделиться: